עמוד הבית / Uncategorized / שואב חכם ומתקדם

שואב חכם ומתקדם

מהם מוצרי שואב חכם ומתקדם?

כל שואב חכם ומתקדם מצויד באביזרים משלימים מהאיכות הגבוהה ביותר ותורם לחוויית ניקיון מעולם אחר. בשקט מופתי וביעילות רבה, מאפשרים האביזרים המשלימים של שואבי האבק החכמים ניקיון מרבי גם במקומות הכי צרים וצפופים, שאיבה מוצלחת של ריפודי בד ושל שטיחים ואריגים צפופים וקשים לניקוי.

גולת הכותרת של שואב חכם ומתקדם הנשלף, הוא הדובדבן שבקצפת הקרויה שואב אבק מרכזי. שואב האבק המרכזי, שהקל על חייהם של אנשים רבים כשהפך את משימת שאיבת האבק למסורבלת פחות, הפך למוצר נחשק בהרבה בזכות הנשלף. אם עד כה, סחיבת הצינור הארוך מהארון שבו אוכסן לשקע שואב האבק ועוצמת הואקום הלא-מספקת פגמו במשימת השאיבה הנוחה, כעת – בזכות הנשלף, הצינור חבוי בנקודה פנימית בקיר, מאחורי השקע המנוע, כל שנותר הוא לחבר אותו לצינור שואב האבק ובסוף השימוש נשאב הצינור בכוח הואקום בחזרה לאותה הנקודה שבפנים הקיר.

מה היתרונות של שואב חכם ומתקדם?

שואב חכם ומתקדם תורם לתחושת שביעות הרצון של הלקוח הן מאופן הניקיון של ביתו והן מקנייה מוצלחת מכיוון שהוא ניחן בעוצמת ואקום גבוהה במיוחד המשפרת את איכות הנקיון, חוסך בזמן ובאנרגיה באופן משמעותי, פועל בשקט מופתי ונוח.

כל מנוע שמייבאת החברה לישראל נושא תו תקן אירופאי (KEMA Europe), תו תקן אמריקאי (UL USA) ותו תקן ישראלי (מטעם מכון התקנים הישראלי). בכך מבטיחה החברה קנייה שקטה ובטוחה.

נגישות