עמוד הבית / Uncategorized / שואבי אבק תעשייתיים ברמת האיכות הגבוהה ביותר עם מחיר מנצח

שואבי אבק תעשייתיים ברמת האיכות הגבוהה ביותר עם מחיר מנצח

חברת שאב נט נט מייבאת, משווקת ומתקינה מערכות מרכזיות לשאיבת אבק ומציעה מגוון רחב של פתרונות לניקיון ואחזקת הבית/ המשרד. פתרונות אלו מותאמים למטרות, רצונות וצרכי הלקוחות, הן במגזר הפרטי והן במגזר המוסדי.

בחברת שאב נט נט תזכו לייעוץ, ליווי והדרכה מבעלי המקצוע המובילים בתחומם, אשר צברו עם השנים ידע מקצועי רב והבנה מעמיקה בתחום. ניתן לומר כי זו ההתמחות שלנו.

אם חיפשתם שואב אבק תעשייתי עם 3 מנועים או כל סוג אחר של שואב אבק תעשייתי – הגעתם בדיוק אל המקום הנכון.

מדוע מומלץ להזמין שואבי אבק תעשייתיים עם חברת שאב נט ?

ניקיון ובריאות – שואב אבק רגיל שואב רק חלק מהאבק, שכן כמות נכבדה של אבק נפלטת בחזרה לחלל הבית. בזכות שואב אבק מרכזי של שאב נט נט התופעה אינה מתרחשת מכיוון שכל האבק – נשאב נט בעוצמה דרך הצינורות ליחידה מרכזית הממוקמת מחוץ לאזור המגורים. התוצאה פחות אבק באוויר, נשימה רעננה ונקייה וללא ריחות לוואי. עובדה זו תורמת להפחתה ואף למניעת בעיות נשימה דוגמת אסטמה, אלרגיות ועוד.

נוח וקל לתפעול – פשוט להכניס את הצינור הגמיש לשקע בקיר והמערכת מיד זמינה לפעולה לחיצה על מתג ההפעלה בידית האחיזה והאבק נשאב נט מיידית בעוצמה. משקלו הקל וגמישותו של הצינור מאפשרים ניקיון קל, נוח ומהיר יותר. אין צורך להיסחב עם שואב אבק כבד ומסורבל מחדר לחדר או במעלה ובמורד המדרגות, אין הסתבכויות עם כבלי חשמל מיותרים ונמנעים מלשרוט רהיטים וקירות.

שקט – מכיוון שיחידת השאיבה מותקנת מחוץ למתחם המגורים, הרעש המציק של שואב אבק רגיל – אינו קיים. על כן ניתן להשתמש במערכת השאיבה של שאב נט נט גם בחדרים בהם אנשים .ישנים, קוראים, משוחחים בטלפון, מאזינים למוסיקה וכו’. זאת, מבלי לגרום להפרעה כלשהי.

עוצמה – למערכת השאיבה של שאב נט נט עוצמת שאיבה החזקה פי 7-4 ביחס לכל שואב אבק אחר. עובדה המאפשרת ניקוי יסודי ומהיר הרבה יותר.

חסכון – בזמן ובכסף, המושג בזכות שמירה על האריחים/ הפרקטים/ השטיחים והרהיטים בבית, מפני מכות ושריטות הנגרמות כתוצאה מפגיעת וחיכוך שואב האבק הרגיל הנגרר ממקום למקום. יתר על כן, ניקיון הבית הופך לנוח, יעיל ויסודי יותר הודות לגמישות המערכת המאפשרת גישה לכל פינה ופינה בבית. בנוסף, מערכת השאיבה של שאב נט נט מהווה השקעה חסכונית שקיומה משדרג את ערך הנכס.

לקבלת הצעת מחיר על שואב אבק תעשייתי 3 מנועים ועל סוגים שונים של שואבי אבק תעשייתיים התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם עם פרטים נוספים.

התוצאה היא שבבתים ומשרדים בהם משתמשים בשואבי אבק ידניים, מנקים בדרך כלל רק את האזורים העיקריים ולא חושבים בכלל “לסחוב” את השואב עד המחסן או החנייה. שואב אבק מרכזי לעומת זאת, מציע מעבר חסר מאמץ מחדר לחדר או מקומה לקומה, ניידות גבוהה מאוד בכל רחבי האזור אותו אנו רוצים לנקות ונוחות עבודה שאין לה תחרות. לכן, במקומות בהם משתמשים במערכת שאיבה מרכזית אזורים שוליים יחסית הם נקיים ונטולי אבק.

עלות ותועלת: אחד המיתוסים הרווחים ביותר הוא ששימוש בשואב אבק מרכזי הוא יקר יותר מניקוי בעזרת שואב אבק מסורתי, אך אין דבר רחוק יותר מהמציאות. מאחר ואורך החיים של מערכת שאיבה מרכזית גדול בערך פי עשרה מזה של שואבי אבק ידניים די בחישוב פשוט כדי להבין שהתקנת מערכת כזו היא למעשה זולה יותר. התקנה של שואב מרכזי מעלה את ערך הנכס ונותנת אווירה של יוקרה, עובדה שיכולה לתרגם את עצמה לרווח שיהיה גדול מעלות ההתקנה.

כוח השאיבה החזק מאפשר להקטין את הבלאי של פריטים בבית כמו שטיחים, וילונות וכורסאות וכך לחסוך לא מעט כסף בטווח הארוך. והכי חשוב, שואב אבק מרכזי משתמש בסופו של דבר בפחות חשמל משואב אבק רגיל מה שמשפיע, ללא ספק, על העלויות השוטפות של תחזוקת הבית או המשרד.

נגישות