עמוד הבית / Uncategorized / שואב אבק רובוטי - הוא.... לא מפספס שום פינה!!!

שואב אבק רובוטי - הוא.... לא מפספס שום פינה!!!

שואב אבק רובוטי ממפה, מטאטא, שואב, מתכונן לניקיון הבא ולא פחות חשוב מכך – הוא לא פוסח על שום משטח ואף פינה בבית.
שואב האבק הרובוטי חוסך את הצורך בניקיון תכוף ומוריד מאיתנו הרבה מאוד דאגות. הוא מתקדם ומספק פתרונות ניקוי אוטומאטיים שטרם הכרנו.

שואב האבק הרובוטי פועל באופן חכם:

1. תחילה הוא סורק את החדר.
2. לאחר מכן הוא ממפה את האלמנטים שנמצאים בחלל: דלתות, חפצים, רהיטים וכו’.
3. בשלב הבא הוא מתחיל לעבוד…
4. בסיום עבודת הניקיון הוא חוזר לעמדת ההטענה, בצפייה לניקיון הבא.

שואב האבק הרובוטי הולך לעבודה מוכן!!!. הוא מנקה בדפוסים של קווים ישרים וחופפים. כאשר הוא נע, החיישן שבו ממשיך בעבודת הסריקה, וסריקה זו למעשה מאפשרת לו להימנע ממפגש עם מכשולים כגון חיות מחמד, מדרגות או רהיטים.

Clean Technology – טכנולוגיה נקייה

שואב אבק רובוטי מבוסס על טכנולוגיה מן המתקדמות בעולם. הוא פועל על פי אלגוריתם משוכלל שמחשב, כל העת, את השטחים שכבר ניקה וכן את אלו שעוד צריך לנקות. יש לו חיישנים מתוחכמים, קרן אינפרה אדומה, סוללה, מטען בתחנת העגינה, שלט רחוק וגם מצלמה, ופעולת השאיבה שלו נחשבת עוצמתית אך עם זאת – שקטה.

כל היתרונות במכשיר אחד!

מערכת תזמון נוחה לתפעול. עם שואב אבק רובוטי אתם קובעים את תדירות הניקוי, ובקלות רבה. ניתן לתכנן ניקוי אוטומאטי 3 פעמים בשבוע או 4 פעמים ביום – אתם הבוס.

אפשר לנשום לרווחה. הוא נלחם ביסודיות באבק, קרדית, שערות של חיות מחמד, חלקיקי אבק מיקרונים, קשקשים וסיבים ונחשב לאופטימאלי לאנשים שסובלים מאלרגיות.

הקץ להתעסקות עם שקיות אבק. שואב אבק רובוטי חוסך את הצורך להתעסק עם שקיות אבק כפי שקורה עם שואבי אבק מסורתיים. כל הפסולת שהשואב הרובוטי אוסף מתנקז לסל, וכשהוא מתמלא מרוקנים אותו, וזה הכול!

השואב הרובוטי פועל על גבי כל סוגי המשטחים; הוא יכול לנקות את השטיח בסלון, את רצפות המטבח ואת אריחי הקרמיקה באמבטיה.

השואב הרובוטי הוא יסודי. הוא מצליח להגיע לפינות ואזורים שאפילו אנחנו לא מסוגלים מאחר והגישה אליהם קשה. כך למשל,הוא מנקה מתחת למיטות וספות.

נגישות