עמוד הבית / Uncategorized / שואב אבק ממולץ לבית

שואב אבק ממולץ לבית

מחפשים המלצות באינטרנט על שואב אבק לבית? מעוניינים לרכוש שואב לבית ברמת האיכות הגבוהה ביותר במחיר אטרקטיבי ?

לפני שאתם עושים השוואת מחירים – חשוב שתבדקו מדוע מומלץ להזמין שואב אבק לבית איכותי מחברת שאב נט :

ניקיון ובריאות – שואב אבק רגיל שואב רק חלק מהאבק, שכן כמות נכבדה של אבק נפלטת בחזרה לחלל הבית. בזכות שואב אבק לבית של שאב נט נט התופעה אינה מתרחשת מכיוון שכל האבק – נשאב נט בעוצמה דרך הצינורות ליחידה מרכזית הממוקמת מחוץ לאזור המגורים. התוצאה פחות אבק באוויר, נשימה רעננה ונקייה וללא ריחות לוואי. עובדה זו תורמת להפחתה ואף למניעת בעיות נשימה דוגמת אסטמה, אלרגיות ועוד..

נוח וקל לתפעול – פשוט להכניס את הצינור הגמיש לשקע בקיר והמערכת מיד זמינה לפעולה לחיצה על מתג ההפעלה בידית האחיזה והאבק נשאב נט מיידית בעוצמה. משקלו הקל וגמישותו של הצינור מאפשרים ניקיון קל, נוח ומהיר יותר. אין צורך להיסחב עם שואב אבק כבד ומסורבל מחדר לחדר או במעלה ובמורד המדרגות, אין הסתבכויות עם כבלי חשמל מיותרים ונמנעים מלשרוט רהיטים וקירות.

שקט – מכיוון שיחידת השאיבה מותקנת מחוץ למתחם המגורים, הרעש המציק של שואב אבק רגיל – אינו קיים. על כן ניתן להשתמש במערכת השאיבה של שאב נט נט גם בחדרים בהם אנשים .ישנים, קוראים, משוחחים בטלפון, מאזינים למוסיקה וכו’. זאת, מבלי לגרום להפרעה כלשהי.

עוצמה – למערכת השאיבה של שאב נט נט עוצמת שאיבה החזקה פי 7-4 ביחס לכל שואב אבק אחר. עובדה המאפשרת ניקוי יסודי ומהיר הרבה יותר.

חסכון – בזמן ובכסף, המושג בזכות שמירה על האריחים/ הפרקטים/ השטיחים והרהיטים בבית, מפני מכות ושריטות הנגרמות כתוצאה מפגיעת וחיכוך שואב האבק הרגיל הנגרר ממקום למקום. יתר על כן, ניקיון הבית הופך לנוח, יעיל ויסודי יותר הודות לגמישות המערכת המאפשרת גישה לכל פינה ופינה בבית. בנוסף, מערכת השאיבה של שאב נט מהווה השקעה חסכונית שקיומה משדרג את ערך הנכס.

לקבלת המלצות על שואב אבק לבית מחברתנו התקשרו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.

נגישות