עמוד הבית / Uncategorized / טיפים לבחירת שואב אבק מרכזי

טיפים לבחירת שואב אבק מרכזי

שואב אבק רובוטי הוא ללא ספק אחד המוצרים המבוקשים בעולם מוצרי החשמל בשנים האחרונות. מדובר במכשיר שמסייע בהצלחה רבה להתמודד עם אחת המטלות הסיזיפיות יותר בתחזוקת הבית- הניקיון היום יומי של הרצפות.

הוא מאפשר ליהנות מבית נקי, כל הזמן, מתמודד בהצלחה רבה עם מגוון משטחים וסוגי לכלוך, לא דורש הזזה או הרמה של רהיטים, עובד מסביב לשעון ואפילו יודע להטעין את עצמו. ובכן, רכישת שואב אבק מרכזי וכן שואב אבק רובוטי אולי נועדה לפשט את חייכם אבל זה לא אומר שזו משימה פשוטה. במאמר זה ריכזנו עבורכם כמה שאלות שכדאי לשאול כדי שתכלו לבחור את השואב האופטימאלי עבור הצרכים הייחודיים שלכם.

מה בדיוק אתם צריכים?

האם יספיק לכם שואב פשוט יותר שתפקידו ניקוי רצפות בלבד או שדרוש לכם מכשיר מתוחכם יותר שיטפל בכמה סוגי משטחים כמו: רצפות, שטיחים ופרקט? האם אתם צריכים שואב עם חיישנים מתוחכמים שינווט בהצלחה בין רהיטים רבים או שהרצפות בבית יחסית פנויות?
האם אתם מעוניינים בשואב עם הפעלה ידנית בלבד או שתרצו לקבוע לוח זמנים אוטומטי לביצוע הניקיונות?

חשמל, ניידות וטעינה

לכמות החשמל הנצרכת על ידי שואב אבק רובוטי יש כמה השלכות חשובות- הראשונה היא כמובן על חשבון החשמל החודשי שלכם, אבל מעבר לכך, חשוב לבחור שואב שיוכל לבלות יותר זמן בעבודה מאשר בטעינה. בדקו כמה זמן טעינה דרוש לאחר כל ניקוי והקדישו מחשבה לשאלה האם אתם מעוניינים בשואב עם תחנת עגינה שנטען אוטומטית או בכזה שיטען רק כשתחברו אותו לחשמל באופן ידני?
בנוסף, יש יחס ישר בין יכולות התמרון של השואב לכמות החשמל שהוא צורך ושואב שידע לנווט בהצלחה גם במקומות בהם הריהוט צפוף יחסית יכול לחסוך לא מעט חשמל.

איכות הניקוי

התפקיד העיקרי של שואב אבק רובוטי הוא כמובן – לנקות, ויש כמה גורמים שמשפיעים על איכות העבודה של הרובוט. ראשית, חשוב לברר מה גודלו של המיכל שאוסף את הלכלוך, לוודא שהוא מתאים לאופי העבודה ושלא תידרשו לרוקן אותו תוך פרק זמן קצר מרגע ההפעלה. אם אתם חיים בבית פרטי ויש לכם חיות מחמד למשל, חשוב לבחור שואב עם מיכל גדול יחסית שיוכל להכיל כמויות גדולות של שיער וחול.
שנית, ישנם שואבים רובוטיים עם חישנים שמנטרים את איכות העבודה ומבטיחים שבמידה והניקוי הראשוני לא הסיר את כל הלכלוך, השואב יעבור על השטח שוב ושוב עד להשגת התוצאה.

אקססוריז

כאשר רוכשים שואב אבק רובוטי ניתן להוסיף גם מספר אביזרים חיצוניים שיקלו את השליטה והמיקוד שלו: קירות וירטואליים שימנעו ממנו להיכנס לאזורים לא רצויים, שלט רחוק כדי שתוכלו לכוון את השואב בלי להתכופף, מתקן אחסון שיאפשר לתלות את הרובוט על הקיר כשהוא לא נדרש לעבוד ועוד מגוון רחב של חיישנים ותוספות מיוחדות. אביזרים אלו יכולים להוסיף מעט למחיר אך לשפר משמעותית את איכות הניקיון.

נגישות