עמוד הבית / Uncategorized / המלצה על שואב אבק

המלצה על שואב אבק

הופעתם של שואבי האבק המרכזיים הולכת ונהיית נפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. ביותר ויותר בתים, לצד מערכת המזגן המרכזי, מתקינים גם מערכת של שואב אבק מרכזי. מדובר במערכת יעילה, נוחה וידידותית מאוד למשתמש, שכן היא בעלת אורך חיים ארוך ביחס לשואבי האבק האחרים המוצעים למכירה בחנויות למוצרי חשמל בימינו. מה גם שמערכת שואב האבק המרכזי היא המערכת היחידה המסוגלת לסנן אבק ב-100% והיא גם היחידה המסוגלת לסלק באופן מלא את קרדית האבק הביתית, הידועה כגורם אלרגני המזיק מאוד לבריאותינו, במיוחד לבריאותם של ילדים קטנים המפתחים בגללה אלרגיה ואסתמה. הנה כמה המלצות לכל המבקשים להתקין בביתם שואב אבק מרכזי.

כל מה שחשוב לבדוק לפני שרוכשים שואב אבק מרכזי

ראשית כל, חשוב מאוד לערוך סקר שוק מעמיק. להכיר את החברות המייבאות את שואבי האבק ואת סוגי שואבי האבק הנמכרים היום בשוק. בדקו האם החברה אליה הינכם רוצים לפנות היא חברה ותיקה ובעלת המלצות חיוביות. לאחר מכן, בדקו מי היא החברה המייצרת את שואב האבק, בדקו אם היא חברה ותיקה ומוכרת. במקביל חשוב לשים לב אם לחברה יש תו תקן ישראלי ולא רק אירופאי או אמריקני. בדקו גם אם לחברה המוכרת בארץ יש את כל חלקי החילוף הנדרשים במקרה של תקלה. התעניינו גם לגבי האחריות, ישנן חברות המציעות אחריות של 10 שנים וישנן כאלה המציעות רק 5 שנים או פחות מזה.

רצוי להתקין את שואב האבק המרכזי לפני מועד הכניסה לדירה או לבית החדש ולפני הנחת הריצוף. עם זאת התקנתו יכולה להתבצע גם בדירות שבנייתן הושלמה כבר ואו שהן במהלך שיפוץ. אם ישנה התלבטות לגבי רכישת שואבי אבק מרכזיים, ישנה אפשרות להזמין את הצנרת ולהניח אותה על היסודות ורק אחרי מועד הכניסה לבית להזמין ולהתקין את מערכת השאיבה המרכזית של שואב האבק.

תמיד אפשר לשפר ולשדרג

מכיוון ששואב האבק המרכזי מורכב משני חלקים, מערכת שאיבה מרכזית וצינורות שאיבה הממוקמים במקומות מרכזיים בבית, ניתן תמיד לשדרגה לאחר הקניה ולשנות את אופן הפעולה שלה. ניתן להסיר ולהוסיף שקעים לצינורות בבית וניתן להחליף את המנוע לחדיש יותר ועוצמתי יותר. כמו כן, במקרה שאחד הצינורות ייסתם או ייקרע ניתן לפנות לחברה שתחליף אותם במסגרת אחריותה.

חברת שאב נט שמחה לעמוד לשירותכם בכל עת. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים.

נגישות