עמוד הבית / Uncategorized / איך לבחור שואב אבק

איך לבחור שואב אבק

כולנו מכירים את הבעיה. הוא שקוף ולא נראה, אך קיים וצריך להפטר ממנו, או לשאוב אותו. הכירו את שואב-האבק.

שואבי-אבק במידות חוזק שונות ובעלי שכלולים כאלה ואחרים הם פריט-צריכה בסיסי בכל בית, גם אם מדובר בבית נקי בדרך כלל, זהו בהחלט פריט חובה.

בעידן השפע מוצעים לנו שואבי-אבק רבים ושונים. איך נדע לבחור את הטוב ביותר?ישנם כמה סוגים של שואבי-אבק מוצעים בשוק המקומי והם שואב האבק הרגיל (והוא גם הנפוץ ביותר), שואב-אבק עומד, שואב-אבק רטוב-יבש ואחרון-חביב, שואב-אבק רובוטי.

שואב-האבק הרגיל מתאים לניקוי מקומות צרים (כמו תחתית הרהיטים) וגבוהים כאחד.

שואב-אבק עומד הוא שואב-האבק האידיאלי לכל מי שמגדל בעל חי שפרוותו הנושרת מתבדרת עם הרוח בכל רחבי הבית. שואב זה מתאים לבתים שבהם שטיחים רבים או שטיחים מקיר לקיר. בנוסף, גם אם מדובר בשואב שאינו נח כשואבי-אבק אחרים משום כבדותו והרעש הרב שהוא גורם, מדובר עדיין בשואב האידיאלי לניקוי חללים מרוחקים וצרים, ספות ווילונות.

שואב רטוב-יבש הוא שואב-אבק הזהה ביכולותיו לשואב-האבק הרגיל, אך יתרונו הוא בכך שיש ביכולתו לשאוב גם כמויות מרובות של מים ונוזלים אחרים. זהו שואב-אבק אידיאלי לניקוי יסודי של שטיחים.

שואב רובוטי הוא עצמאי לחלוטין. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההפעלה, הוא נע מעצמו על המשטח, שואב ומנקה אותו.

שימו לב, אם ברשותכם שטיחים עבים, לא כדאי לבחור בשואב-האבק הרגיל. אם בכל זאת אתם מעדיפים לרכוש שואב מסוג זה לניקוי שטיחים עבים, שימו לב שלמנוע השואב עוצמת יניקה גבוהה יותר.

אם אתם בוחרים בשואב-אבק עומד, שימו לב שמדובר בשואב שמצויד בצינור גמיש המאפשר לו להגיע למקומות מרוחקים ולכן עליכם להקפיד שאורך הצינור ומידת נוחות השימוש בו יהיו כדרישתכם. בשואבי-אבק עומדים רבים הצינור הוא קצר יחסית ולא נוח לשימוש, במקרה כזה בקשו לצרף צינור נוסף, קשיח, כדי להטיב את השימוש בשואב זה.

זכרו, שואב יקר הוא לא בהכרח שואב טוב. לפני שאתם מתפתים לקנות את שואב-האבק הרובוטי זכרו שעדיין מדובר במוצר חדש. אם שואב זה, שמתאים בעיקר למשטחים גדולים, יונח על משטחים קטנים וצפופים הוא עשוי שלא לנקות את המשטח בצורה חלקה.

נגישות